Flori din hartie creponata

8 comentarii (+add yours?)

  1. Andelinutza_2011
    Mar 06, 2012 @ 10:56:02

    Pe site-ul asta sunt de toate.Sunt chiar si utile insa nu prezinta cum se fac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Asta ii lipseste site-ului!!!!!!!!!!!!!
    Andelinutza_2011

    Răspunde

  2. www.gaby_angel27@yahoo.com
    Sep 13, 2012 @ 19:53:27

    Imaginile sunt superbe!!!Degeaba le postati daca nu explicati pasii in realizarea acestor flori minunate.N-am gasit nimic care sa-mi arate cum se fac,referitor la ce-ati scris dvs cum ca ati postat cum se fac…

    Răspunde

  3. mihai
    Dec 15, 2012 @ 13:20:15

    Napkin Flower cautati pe yotobe

    Răspunde

  4. cristina
    Feb 19, 2013 @ 18:01:50

    tari florile dar lipseste cum se fac …..

    Răspunde

  5. roxana ana
    Iun 20, 2013 @ 07:41:35

    gata chiar am reusit.mi-am placuta foarte mult.multumesc :)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

